Kurz mj. představuje další dvě strategie formativního hodnocení – v průběhu dochází k profesnímu rozvoji pedagogů v oblasti vzájemného hodnocení a sebehodnocení žáků.
Účastníci se seznámí s technikami a konkrétními postupy, které mohou zařadit do své praxe.
Témata:
– Formativní hodnocení v praxi
– Klíčové otázky
– Zjišťování porozumění celé třídy
– Ústní zpětná vazba
– Postup zavádění vzájemného hodnocení
– Sebehodnocení (podceňování, přeceňování žáků)
– Vybrané techniky formativního hodnocení
– Paměť a učení
Časová dotace: 8 x 45 minut
Cílová skupina: učitelé ZŠ (1. i 2. stupeň), SŠ, VOŠ, ZUŠ
Technické požadavky: projekční plocha (PC s PowerPointem; případně si počítač přivezeme vlastní), internet, ozvučení
Garant: Mgr. Květa Sulková
Lektoři: Michal Orság (Květa Sulková, Tomáš Ficza)
Cena: dle akreditace MŠMT v systému DVPP je cena stanovena na 2 500 Kč / účastník (v případě zájmu o školení pro sborovnu nás kontaktujte na info@edukacnilaborator.cz, cenu můžeme domluvit individuálně)
Vzdělávání realizujeme přímo ve škole formou sborovny po celé ČR. V případě zájmu nás prosím kontaktujte e-mailem na info@edukacnilaborator.cz nebo telefonicky na +420 212 245 509.
Určeno absolventům semináře Formativní hodnocení I a Efektivní učitel.
Školení je akreditováno MŠMT pod č.j.: 27840/2019-2-776 (11705/2020-2-245; 34594/2019-1-1005).